אודות עורך הדין

אודות עורך דין דניאל חנה

ליווי אישי, מסור ומקצועי של כל לקוח הם מאבני היסוד של המשרד

אודות עורך דין דניאל חנה

ליווי וייעוץ משפטי מקיף ומקצועי בכל הערכאות במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי מסחרי

דניאל חנה, עורך דין מוסמך בעל תואר ראשון במשפטים (L.L.B) וחבר לשכת עורכי הדין, בעל תואר B.A במדעי החברה (ניהול), מגשר מוסמך ובעל התמחות בגישור משפחה מטעם המוסד הארצי לגישור של לשכת עורכי הדין, חבר בוועדת כינוסים וחדלות פירעון של לשכת עורכי הדין וחבר בוועדת ירושה של לשכת עורכי הדין (מחוז תל אביב).

עורך הדין דניאל חנה עוסק בייצוג, ליווי וייעוץ משפטי מקיף ומקצועי בכל הערכאות במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי מסחרי, ובכללם בחדלות פירעון ושיקום כלכלי של יחידים ושל חברות, ייצוג זוכים וחייבים בהליכי הוצאה לפועל והסדרי חובות, דיני משפחה, צוואה וירושה, מקרקעין וכן בהליכי גישור ובוררות במגוון תחומי עיסוקו.

עורך הדין דניאל חנה בעל ניסיון עשיר ורב שנים בניהול של תיקים מורכבים שבמרכזם סוגיות משפטיות סבוכות שמערבות את מגוון תחומי המשפט ופתרונן דורש ידע נרחב ומעמיק, וחשיבה יצירתית.

הטלטלה העזה והקשיים הרגשיים אותם חווה כל אדם הנקלע להליכים משפטיים, כמו גם בני משפחתו הקרובים, החדירו בעורך הדין דניאל חנה את האמונה כי מעבר למחויבותו לעבודה משפטית מקצועית ויסודית, הוא מחויב ללוות כל לקוח באופן אישי ולהיות זמין וקשוב עבורו בכל עת.

עורך הדין דניאל חנה וצוות המשרד זמינים לרשותכם במהלך כל שעות הפעילות של המשרד.

ביחד איתכם לאורך כל הדרך

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

או השאירו פרטים ונחזור אליכם